Czy naprawdę jesteśmy inni?
Z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji i magazynu dla niepełnosprawnych "Integracja" 20 stycznia rozpoczyna się kampania telewizyjna promująca hasło ogólnoposkiej kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?". Jest to kolejne przedsięwzięcie realizowane w związku z obchodami Europejskego Roku Osób Niepełnosprawnych 2003 w Polsce.
Spoty informacyjne, przygotowane przez agencję Leo Burnett, emitowane będą przez Telewizję Polską (Jedynka, Dwójka oraz TVP3 Regionalna) cały 2003 rok, w kilku etapach. Pierwsze emisje zaplanowane są na styczeń-marzec, następne w czerwcu i lipcu, a kolejne w drugiej połowie roku, we wrześniu i październiku, a także w grudniu. W sumie, w ciągu całego roku, będzie można zobaczyć pięć 30 sekundowych filmów, a średnia ilość emisji w miesiącu ma wynieść 130-150 razy. W tę największą, w dotychczasowej historii telewizji, kampanię na rzecz osób niepełnosprawnych obydwie firmy włączyły się nieodpłatnie. Poza kampanią telewizyjną planowana jest także kampania w innych rodzajach mediów - radiu, prasie i na billboardach Za planowanie kampanii odpowiada dom mediowy Starlink.
"Kampania kierowana jest przede wszystkim do osób sprawnych i ma na celu przełamanie barier mentalnych spowodowanych niewiedzą, lękiem i brakiem doświadczenia w relacjach z osobami niepełnosprawnymi. Chcielibysmy jednak, żeby miała ona również poztywny wpływ na samych niepełnosprawnych i zmobilizowała ich do większej aktywności społecznej i zawodowej." - powiedział Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji
W ramach obchodów roku 2003 Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji planuje również wiele innych wydarzeń, wszystkim patronuje Prezydent Aleksander Kwaśniewski. Już w lutym uruchomione zostanie ogólnopolskie Centrum Informacyjno-Szkoleniowe dla Osób Niepełnosprawnych. Ponadto planowane jest zorganizowanie międzynarodowej konferencji na temat europejskich doświadczeń w aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, światowej wystawy artystów malujących ustami i nogami "Sztuka bez barier" w Muzeum Narodowym w Warszawie oraz wydanie przewodnika "Turystyka bez barier - Polska", pierwszej publikacji nt. informacji turystycznej dla osób niepełnosprawnych obejmującej cały kraj. W związku z obchodami Europejskiego Dnia Protestu Przeciw Dyskryminacji Osób Niepełnosprawnych, przypadającego na dzień 5 maja., Stowarzyszenie ma zamiar zorganizować Warszawską Imprezę Integracyjną na głównych ulicach miasta.
Działania PR związane ze wszystkimi inicjatywami Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji koordynuje agencja Rowland Communications, działająca społecznie na rzecz Integracji od 2001 roku.
Z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciol Integracji i magazynu dla niepelnosprawnych „Integracja” 20 stycznia rozpoczyna sie kampania telewizyjna promujaca haslo ogolnoposkiej kampanii spolecznej „Czy naprawde jestesmy inni?”. Jest to kolejne przedsiewziecie realizowane w zwiazku z obchodami Europejskego Roku Osob Niepelnosprawnych 2003 w Polsce. Spoty informacyjne, przygotowane przez agencje Leo Burnett, emitowane beda przez Telewizje Polska caly 2003 rok. Dzialania PR zwiazane ze wszystkimi inicjatywami Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji koordynuje agencja Rowland Communications.
Dołącz do dyskusji: Czy naprawdę jesteśmy inni?