„Czysta kasa” promuje kosmetyki Carex
Z początkiem marca ruszyła akcja „Czysta kasa od Carex” promująca produkty kosmetyczne Carex (PZ Cussons Polska). Za przygotowanie i realizację promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy i360 i Fenomem.
W ramach promocji każdy, kto kupi dowolne dwa produkty Carex, zachowa dowód zakupu i zarejestruje swoje zgłoszenie na stronie carex.pl weźmie udział w losowaniu nagród pieniężnych. Codziennie do wygrania jest 8 nagród po 100 zł, co tydzień - 5 nagród o wartości 1 000 zł, a dwa razy w miesiącu - nagroda w wysokości 10 tys. zł.
Akcja potrwa do 30 kwietnia. Objęte są nią wszystkie produkty marki Carex: antybakteryjne mydła w płynie i żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz wprowadzone właśnie do sprzedaży żele pod prysznic.
- Chcemy zachęcić klientów do wypróbowania wszystkich oferowanych przez markę produktów oraz zainteresować nowe osoby szerokim portfolio Carex. Już sama nazwa promocji nawiązuje do czystości i higieny, o którą dba marka Carex, wychodząc naprzeciw codziennym potrzebom całej rodziny - wyjaśnia Anna Pajestka, brand manager marki Carex.
Promocji towarzyszą działania reklamowe w internecie (m.in. na Facebooku i Instagramie) oraz w punktach sprzedaży (standy, woblery, reklamy w mediach własnych sieci handlowych).
Za realizację promocji odpowiada agencja i360, a aktywności na portalach społecznościowych są prowadzone we współpracy z agencją Fenomem.
Dołącz do dyskusji: „Czysta kasa” promuje kosmetyki Carex