Da Grasso reklamuje Smaki USA (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca menu Smaki Da Grasso USA w restauracjach Da Grasso. Akcję przygotował dział marketingu tej sieci wspólnie z firmami Timecode, Arena Media i 38PR.
Kampania Smaków Da Grasso USA informuje, że w ramach tego menu dostępne są pizza na grubym cieście, amerykański hamburger oraz żeberka - wszystko serwowane w zestawach z Pepsi i dodatkami typowymi dla USA. Spot telewizyjny oprócz tych dań pokazuje wspaniałą atmosferę w restauracjach Da Grasso.
Kampania oprócz telewizji (30-sekundowy spot emitowany od 30 września w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych Polsatu i TVN oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media Max) obejmuje internet (działania w social media) oraz same lokale Da Grasso (materiały POS).
Reklamę na potrzeby akcji wyprodukował dom produkcyjny Timecode, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media, działania public relations i w social media prowadzi agencja 38PR, a materiały POS przygotował dział marketingu Da Grasso.
Dołącz do dyskusji: Da Grasso reklamuje Smaki USA (wideo)