Dalsze zmiany "Dealera"
Wydawnictwo MiT MEDIA konsekwentnie wprowadza zmiany w magazynie mobilnych technologii "Dealer"
Zmienił się nie tylko layout, zawartość merytoryczna, ale również zasięg dystrybucji pisma o salony prasowe KOLPORTERA. Zmienili się również ludzie, którzy wprowadzili do tytułu świeże pomysły.
- Jestem zadowolony ze zmian jakie zaczęliśmy wprowadzać w pod koniec ubiegłego roku. Zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszym tytułem ze strony zarówno czytelników jak i reklamodawców. Miało to bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży pisma i aż 20 proc. wzrost obrotu z reklam. Kolejnym etapem jest dotarcie do mniejszych miejscowości i poszerzanie tematyki "męskich zabawek", które znajdują się w kręgu zainteresowań naszych czytelników. Cieszy mnie oczywiście fakt, iż nasi czytelnicy uważają "Dealera" za najlepsze branżowe pismo w tematyce mobilnych technologii. Zaczynamy również sięgać po czytelników spoza branży, a to wymaga pracy i poświęceń, które właśnie podejmujemy - stwierdził Tomasz Cieślak, redaktor naczelny magazynu mobilnych technologii "Dealer".
Na rozwój pisma mają również wpływ zmiany personalne. Zmiany wizerunkowe "Dealera" związane są z osobą nowego dyrektora artystycznego - Dawida Chabiora. Do zespołu Wydawnictwa MiT MEDIA dołączyło kilku nowych dziennikarzy oraz handlowców.
- Usystematyzowany układ czcionek zapewnia większą estetykę magazynu. Ponadto zrezygnowaliśmy z "zamkniętych" nagłówków poszczególnych działów u góry strony na rzecz "otwartych", zapewniających większą swobodę wizualną. Modyfikacji uległ także schemat kolorystyczny i typograficzny tabel, dzięki czemu łatwiej odnajdujemy informację której szukamy - zapewnia Dawid Chabior, dyrektor artystyczny Wydawnictwa MiT MEDIA.
Dołącz do dyskusji: Dalsze zmiany "Dealera"