Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers
Od września agencja Tigers rozwija dział strategii, na czele którego stanął Daniel Kotliński, strategy planner. W zespole pracuje także Aleksandra Bulanda, która przeszła z działu social media.
Zespół odpowiedzialny za projekty strategii funkcjonuje w strukturze customer success agencji Tigers. Jego celem jest prowadzenie warsztatów strategicznych i tworzenie kompleksowych strategii z uwzględnieniem digital contentu, usprawniania e-commerce, płatnych działań reklamowych, marketing automation oraz influencer i video marketingu.
Dział strategii tworzy Daniel Kotliński (strategy planner, wcześniej odpowiedzialny za brand marketing marki własnej Tigers) oraz Aleksandra Bulanda (junior strategy planner, wcześniej odpowiedzialna za realizację działań klienckich w social media).
Dział wspierany jest przez Karolinę Zduńczyk (szefową zespołu influencer marketingu) oraz Borysa Marushchaka (senior team leadera i e-commerce specialist).
— W trudnych gospodarczo czasach obserwujemy coraz wyraźniejszy zwrot marek w kierunku efektywnego wykorzystania budżetów reklamowych w digitalu. Strategiczne podejście do realizacji celów biznesowych równolegle w wielu kanałach cyfrowych to odpowiedź na to, jak skutecznie marketing może wspierać sprzedaż — mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.
Tylko w tym roku Tigers opracowało strategie komunikacji m.in. dla Runmageddon, Oriflame, Milwaukee, Dyson, Mokate.
Dołącz do dyskusji: Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers
(pewnie zaraz pracownicy anonimowo zaczną komentować)