Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru
Danone Polska wprowadził do oferty jogurtów na odporność Actimel wariant Bez Dodatku Cukru. Produkt składa się z jogurtu, żywych kultur bakterii, witamin B₆ + D.
Nowa formuła produktu ma być rozwiązaniem dla tych, którzy do troski o swoje zdrowie podchodzą w sposób kompleksowy. Actimel Bez Dodatku Cukru jest wzbogacony w witaminę B6 oraz witaminę D, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.
Marka zachęca także, by odnaleźć w sobie wewnętrzną siłę i motywację do codziennego działania, dbając jednocześnie o zdrowe nawyki żywieniowe.
- Polacy coraz częściej poszukują produktów, które odpowiadają ich szczególnym potrzebom, na przykład wspierają organizm, ale jednocześnie np. nie zawierają dodanego cukru. Nowy Actimel doskonale wpisuje się w te trendy konsumenckie. Wierzymy, że nowa formuła produktu okaże się trafionym wsparciem dla osób, które pragną ograniczyć spożywanie cukru - podkreśla Izabela Gorczyca, kierownik marki w Danone.
Firma nie ujawnia na obecnym szczegółów dotyczących kampanii reklamowej promującej nowy Actimel.
Na początku marca Actimel zmienił logo, wprowadzono też nowy design opakowań.
Wiosną ub.r. oferta marki została poszerzona o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspierała ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru