Danone z kolejnym etapem kampanii "Twoja Fantasia. Twój wybór"
Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór" promującej jogurty Fantasia, produkowane przez Danone. Kampanię realizuje agencja VMLY&R.
Kampania promująca jogurty Fantasia (Danone) jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Twoja Fantasia. Twój wybór”.
W pierwszym etapie, we wrześniu br., kampania skupiała się na podkreśleniu aksamitności jogurtu w połączeniu z pysznymi dodatkami, które razem tworzą: "Twoją chwilę dla Ciebie". Równocześnie podkreślona została różnorodność w dostępnych smakach jogurtów Fantasia (czekolada, wiśnia, truskawka).
W drugim etapie kampanii, który wystartował w ubiegłym tygodniu, nacisk jest położony na wprowadzeniu nowości produktowej na rynek - Fantasia z kulkami o smaku truskawkowym.
W ramach projektu powstała reklama telewizyjna 30-sek. i 15 -sek. oraz dwie linie kampanii social mediowej. Za produkcję spotu tv odpowiada Ed Commercials, za postprodukcję: Badi Badi, za kreację - VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Danone z kolejnym etapem kampanii "Twoja Fantasia. Twój wybór"