Danonki uczą pisać po rosyjsku
W marcu na rynku rosyjskim rozpoczęła się nowa promocja Rastiszek - odpowiednika polskich Danonków.
Jej pomysłodawcą jest agencja Max Arpp.
Rosyjska kampania jest adaptacją „Łatwej nauki pisania”, która cieszyła się wśród konsumentów w Polsce wielką popularnością. Do każdego opakowania Rastiszek dołączane będą magnesy-zwierzaki z szablonami literek. Promocja ma charakter edukacyjny – odrysowując szablony dzieci szybciej uczą się pisać, a nazwy zwierząt ułatwiają im zapamiętywanie liter.
W ramach współpracy z Danone Rosja agencja Max Arpp odpowiadała nie tylko za pomysł promocji, lecz również za kreację wszystkich opakowań i materiałów BTL. Nowością przeznaczoną wyłącznie na rynek rosyjski jest projekt tablicy magnetycznej oraz zeszytu do nauki pisania.
Dołącz do dyskusji: Danonki uczą pisać po rosyjsku