Danonki w saszetkach reklamowane „na więcej zabawy poza domem”
Serki Danonki (produkowane przez Danone Polska) zostały wprowadzone do sprzedaży w saszetkach z odświeżoną szatą graficzną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe Y&R Poland, VML Poland, Labstore, MediaCom Warszawa i LoveBrands Relations.
Na odświeżonych opakowaniach Danonków znajduje się wizerunek charakterystycznego dla tej marki smoka i różnych aktywności poza domem: jazdy rowerem, na deskorolce czy hulajnodze. Ma to zachęcać dzieci do spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Saszetki, w których są nowe opakowania Danonków, pozwalają przechowywać te serki poza lodówką do 6 godzin bez obawy o walory odżywcze i smakowe produktu.
Danonki w zmienionych opakowaniach są reklamowane w kampanii pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”. Akcja będzie realizowana w telewizji internecie (m.in. w social media) oraz sklepach (samplingi i materiały POS).
Kreacją materiałów reklamowych zajęły się agencje Y&R Poland, VML Poland oraz Labstore. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za wsparcie PR - agencja LoveBrands Relations.
Dołącz do dyskusji: Danonki w saszetkach reklamowane „na więcej zabawy poza domem”