Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w reklamie Tyskiego dziękują kibicom za wspólne emocje
Znani komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie (Kompania Piwowarska) dzień po wygranym przez Polaków meczu z Estonią dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji w specjalnym wideo.
Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo.
Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami.
„Za chwile tryumfu i te momenty gorsze, za radość po zwycięstwie i wierność po porażce... [...] wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękujemy, że możemy być razem, dziękujemy, że jesteśmy na TY” - mówią w wideo ambasadorzy Tyskie.
Tyskie dopinguje Biało-Czerwonych
- Niezależnie od wyników meczów biało-czerwonych, kibice są naszą wizytówką i zawsze można na nich liczyć. Wartości takie jak wspólnota, jedność, przynależność są spójne z ideą marki Tyskie. W momencie wielkiej szansy na awans reprezentacji do turnieju Euro, dziękuje tym, którzy najbardziej motywują do zwycięstwa. Polska gola! Kibice, jesteśmy na TY – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Zobacz: Hołowczyc i Małysz reklamują bezalkoholowe piwo Tyskie
Za kreacje spotu i działania: digital, PR odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za planowanie i zakup mediów agencja Zenith.
Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek już w ubiegłym roku pojawili się w spocie marki Tyskie. W wideo grali razem w ping ponga i na konsoli (komentując swoją grę), rysowali plan akcji piłkarskiej, a Szpakowski mocno emocjonalnie komentował nalewanie piwa.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w reklamie Tyskiego dziękują kibicom za wspólne emocje