Dariusz Zieliński dyrektorem zarządzającym “Newsweeka”
Dariusz Zieliński, dotąd dyrektor strategii i new business w G+J Polska, przechodzi do Ringier Axel Springer Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego tygodnika “Newsweek Polska” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Zieliński z początkiem listopada br. przejmie nadzór nad “Newsweekiem” od dotychczasowego dyrektora wydawniczego Pawła Tomaszka, który nadal ma zajmować się tytułami motoryzacyjnymi i “Forbesem”. Wydawnictwo uznało, że marka “Newsweek” jest tak ważna, że powinna mieć osobnego dyrektora zarządzającego. Dariusz Zieliński na nowym stanowisku nadzorować będzie nie tylko drukowany tygodnik, ale także serwis internetowy i wydania cyfrowe pisma.
Dariusz Zieliński ostatnio był dyrektorem strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska, odpowiadając za rozwój niestandardowych projektów specjalnych w segmencie pism specjalistycznych i dla mężczyzn. Wcześniej w tej firmie był szefem zespołu new business. Przed przyjściem w 2011 roku do G+J był związany z Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej. W przeszłości pracował też jako account manager w agencji Ciszewski Public Relations.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Newsweeka” w sierpniu br. wyniosła 137 001 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Dariusz Zieliński dyrektorem zarządzającym “Newsweeka”