Darmowe minuty i SMS-y w kampanii Orange One (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Orange One. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Orange One – oferty prepaidowej wprowadzonej na rynek w połowie września (więcej na ten temat) – podkreśla, że w jej ramach ma się do wyboru darmowe minuty lub SMS-y. Przekaz akcji pokazuje magiczną krainę Orange, w której bezpłatne połączenia i wiadomości symbolizują sympatyczne istoty.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. RMF FM i Radio ZET), prasie, internecie, kinach oraz na outdoorze (ambient, komunikacja miejska).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Darmowe minuty i SMS-y w kampanii Orange One (wideo)