Darren Richardson: z BBDO do Havasa
Darren Richardson, chief creative w agencji BBDO objął nowo utworzone stanowisko european digital executive creative director w sieci Havas.
Richardson jako european digital executive creative director będzie współpracować z Ericem Schoefflerem, executive creative directorem Havasa na Europę.
Sieć Havas w wydanym komuinikacie poinformowała, że zatrudnienie Darrena Richardsona jest ważną częścią strategii „ To better together”, która ma łączyć kreację i media z wyspecjalizowanymi sieciami w 48 oddziałach Havasa na całym świecie.
Darren Richardson będzie pracować w siedzibie Havasa w Dusseldorfie, gdzie równolegle będzie kierować kreacją agencji w Niemczech jako chief creative officer.
Darren Richardson do Havasa przeszedł z BBDO Worldwide, gdzie zajmował stanowisko chief creative officera oraz dyrektora zarządzającego BBDO Dusseldorf. Pracował tam od 2012 roku. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich agencjach, jak Crispin Porter &Bogusky w Toronto, 180 Amsterdam, Isobar, R/GA w Londynie i Nowym Jorku.
Dołącz do dyskusji: Darren Richardson: z BBDO do Havasa