Dawid Borowiec: z PepsiCo na szefa marketingu Hortexu
Dawid Borowiec objął stanowisko dyrektora marketingu oraz wiceprezesa w Hortex Holding - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w PepsiCo.
Poprzednio szefem marketingu w Hortex Holding był Dariusz Paprot. Pracował w firmie przez 15 lat, rozstał się z nią w marcu br.
Dawid Borowiec wcześniej przez kilka lat związany był z PepsiCo, najpierw jako marketing director food odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie, a potem jako senior marketing director kategorii Snacks na region Europy Wschodniej.
W latach 2001-2011 pracował w Mondelez International (wcześniej Kraft Foods Polska). Zaczynał jako manager, potem był dyrektorem marketingu kategorii czekolad, następnie dyrektorem marketingu marki Milka na Europę. Ostatnie półtora roku w tej firmie spędził jako globalny dyrektor marketingu Milki.
Pracował też dwa lata w Johnson&Johnson jako category manager baby care. Karierę w branży marketingowej zaczął w firmie Unilever, z którą związany był trzy lata. Pełnił tam m.in. funkcję brand managera marek Dove i Lux.
Dołącz do dyskusji: Dawid Borowiec: z PepsiCo na szefa marketingu Hortexu