DD Media rozwija dział sprzedaży
Zarząd DD Media wzmacnia dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Michał Dzienisz, Malek Sano i Marcin Malinowski.
Michał Dzienisz i Malek Sano, pełnią funkcję Dyrektora ds. Klientów Strategicznych, odpowiedzialni za działania new business i rozwój nowych produktów DD Media.
Malek Sano był związany z Bonivest Polska, firmą oferującą prawa telewizyjne do transmisji największych wydarzeń sportowych, gdzie zajmował stanowisko Managing Directora. Przez 6 lat pracował w Philip Morris - w Polsce i strukturach międzynarodowych m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego (Cypr, Jordania, Syria i Palestyna).
Michał Dzienisz od lat związany z marketingiem i sprzedażą. Pracował jako Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce, był odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój struktur sprzedażowych, stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej portalu.
Marcin Malinowski zatrudniony na stanowisku e-business Directora, odpowiedzialny za rozwój biznesu elektronicznego oraz nadzór nad infrastrukturą IT w spółce.
Przez 8 lat był związany z Direct Communication jako członek zarządu, Chief Technology Officer oraz szef ds. rozwoju międzynarodowego. Stworzył m.in. jedną z największych w Polsce platform internetowego zarządzania siecią sprzedaży na rynku FMCG.
- Mamy długoterminowe plany związane z rozwojem DD Media, zarówno na polu wydawniczym jak i dystrybucyjnym. Podstawą do realizacji tych celów jest kapitał ludzki. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe i doskonałą znajomość rynku. Jestem pewien, że wspólnie z nimi stworzymy potężną spółkę. To inwestycja, która już wkrótce zaprocentuje - mówi Morten Lindholm Jorgensen, prezes DD Media.
Dołącz do dyskusji: DD Media rozwija dział sprzedaży