DDB Warszawa przygotowała globalną kampanię Huawei
Ruszyła kampania reklamowa "Body Speaks", promująca nowy smartwatch Huawei GT2 Pro. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Papaya Films, Rio de Post i Głośno.
Spot reklamowy skupia się na ciele, które komunikuje się z nami w swoim własnym, często niezrozumiałym dla nas, języku. Według reklamy, Huawei Watch GT2 Pro rozumie ten język.
Kampania powstała na potrzeby rynków Europy, ale pojawi się też w krajach trzech innych kontynentów. Powstała przy współpracy z Papaya Films, Rio de Post i Głośno, w reżyserii Bartosza Dombrowskiego.
To druga kampania reklamowa poświęcona smartwatchowi Watch GT2 Pro. W październiku sprzęt na polskim rynku promował Robert Lewandowski, ambasador marki.
W październiku Huawei prowadził w Polsce równolegle dwie kampanie reklamowe. W spotach produktowych z udziałem Roberta Lewandowskiego promowano nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letnią obecność marki na polskim rynku i podkreśla m.in. jej zaangażowanie w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w naszym kraju.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa przygotowała globalną kampanię Huawei
szkoda ze zabraklo tego :)
Ciekawe czy wynagrodzenie osob pracujacych przy projekcie bedzie rownie miedzynarodowe ;)