Decathlon reklamuje sprzęt do sportów wodnych
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sprzętu do sportów wodnych dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western.
Nowa kampania Decathlonu reklamuje poszczególne urządzenia i ubrania przeznaczone do uprawiania sportów wodnych (np. żeglarstwa, kajakarstwa, windsurfingu, nurkowania, snorkelingu i pływania), a dostępne w sklepach tej sieci.
Akcja obejmuje internet (serwisy o sportach wodnych i ekstremalnych, m.in. zeglarstwo.pl , sieplywa.pl czy windsurfing.pl, strony podróżnicze Onetu, a także Google) oraz outdoor. Kreację kampanii - rozpoczętej 24 czerwca, a zaplanowanej do 10 lipca - przygotowała agencja Garmont, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje sprzęt do sportów wodnych