SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Decathlon w nowej kampanii przekonuje, że „fitness łączy kobiety”

Pod hasłem #domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja sklepów Decathlon stworzona przez agencję Opus B. W akcji bierze udział Daniel Qczaj.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które szukają motywacji do ćwiczeń. W akcję zaangażował się trener sportowy Daniel Qczaj.

- Na zajęciach fitness często walczymy ze słabościami i oceniamy się przez pryzmat koleżanek. Akcja #domyosbuddies ma to zmienić i pokazać, że kobiety mają moc wzajemnego wsparcia, nie tylko na treningu - tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B.

W ramach akcji zorganizowany został konkurs na Instagramie. By wziąć w nim udział należy opublikować na swoim profilu zdjęcie w sportowych ubraniach marki Domyos by Decathlon, opatrzyć go hasztagiem #domyosbuddies #sprawdzasiewsporcie i opisać historię swojej fitness-motywacji.

Nagrodą w konkursie jest m.in. dostęp do platformy QCZAJfitness. Poparcie dla akcji można wyrazić m. in. dzięki darmowym bransoletkom, dodawanym do odzieży Domyos zakupionej w sklepach Decathlon.

Zespół Opus B odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, stworzenie strony www, kontent social media oraz realizację kampanii digital. Za zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.

W połowie października Decathlon rozpoczął współpracę z agencją Hand Made, która odpowiada za obsługę reklamową marki własnej Decathlonu - Kipsta. Do kampanii zaangażowano Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego.

Dołącz do dyskusji: Decathlon w nowej kampanii przekonuje, że „fitness łączy kobiety”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl