Dekoral lansuje modę na kolory
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral, której twórcą jest agencja DEMO Effective Launching. Kampania ma charakter produktowy, a jej celem jest wsparcie sprzedaży kolorowej farby do ścian i sufitów Akrylit W
Działania reklamowe potrwają do końca maja i obejmą wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4) oraz stacje dostępne w sieciach kablowych (m.in. TVN7, Tele 5). Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MediaCom.
Adresatem kampanii są mężczyźni i kobiety w wieku 30-35 lat, legitymujący się wyższym wykształceniem i dochodami powyżej średniej krajowej. Są to osoby nowoczesne, aktywnie spędzające czas, podążające za modą. Właśnie z tego powodu nowa reklama Dekoralu lansuje modę na kolory.
W spocie Dekoralu pomysł na nowy kolor rodzi się pod wpływem spojrzenia przez kieliszek pełen pomarańczowego napoju. Świat pełen barw ujmuje bohaterkę filmu i wyzwala niepohamowaną potrzebę zmian. Stąd już tylko jeden krok do wielkiego malowania. Jego zakończeniu i radości z nowego koloru nie mąci nawet plama na ścianie, którą powoduje otwarty z hukiem szampan.
"Plama nie jest problemem, bo farby Akrylit W są super odporne na zmywanie. W naszej reklamie podkreślamy ten racjonalny benefit przemawiający za ich zakupem. Jednocześnie pokazujemy, jak wiele radości i przyjemności może sprawić malowanie mieszkania na nowy, modny kolor, który potrafi ożywić każdy dom" - powiedziała Barbara Adamska, Senior Brand Manager, odpowiedzialna za promocję marki Dekoral.
Dołącz do dyskusji: Dekoral lansuje modę na kolory