„When steel meets art.” w kampanii łyżek do koparek Dekpol (wideo)
Firma Dekpol, działająca w branży budowlano-deweloperskiej, specjalnie na potrzeby swojego udziału w targach Bauma 2019 przygotowała kampanię promującą łyżki do koparek.
Celem kampanii jest promocja firmy Dekpol na targach maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło "Perfect Shape".
Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. - Na pozór te dwa obszary nie mają ze sobą wiele wspólnego, ale okazało się, że elementy tańca, muzyki, malarstwa czy rzeźby odnaleźliśmy w projektach naszych łyżek - struny skrzypiec wyglądały jak spawy, wazon garncarski doskonale odwzorowywał wypukłość łyżki, a złoty kolor farby malarskiej stał się inspiracją do ostatecznego wyglądu łyżki - stwierdziła Aleksandra Stolarczyk, specjalista ds. marketingu w Dekpol.
W ramach kampanii przygotowany został film promocyjny, katalog reklamowy oraz materiały POS. Kreacja została również wykorzystana do aranżacji stoiska firmowego Dekpol na targach Bauma 2019.
Dołącz do dyskusji: „When steel meets art.” w kampanii łyżek do koparek Dekpol (wideo)