Delecta intensywnie reklamuje Fisiela
Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe Fisiela - liniimarchewkowo-owocowych kisieli marki Delecta. Kampania prasowa iinternetowa ma charakter wizerunkowy i jest adresowana do matek idzieci w wieku 6-12 lat.
Emisje reklam zaplanowano na łamach prasy poradnikowej w NAJ,Claudii i Pani Domu oraz w pismach parentingowych Mamo to ja, MamyPrzedszkolaka, Uśmiech Rodziców oraz Top Przedszkole.
Ponadto, reklama pojawi się w takich tytułach prasy dziecięcej,jak Witch, Kaczor Donald, Barbie, Odlotowe Agentki, Świat PrzygódHugo i komiksie Scooby Doo.
Dodatkowo, przez cały rok informacje o Fisielu zaistnieją wkolorowankach i krzyżówkach wydawnictwa Technopol.
Kampania internetowa ma charakter bannerowy i jest adresowana domatek. Doublebillboardy od stycznia do końca marca br. pojawiająsię w cyklach dwutygodniowych, między innymi, na łamach portalidziecko.interia.pl, gazeta.pl i babyboom.pl.
Komunikację marki i produktu wspierają działania na stronieinternetowej www.fisiel.pl,przygotowanej specjalnie z myślą o dzieciach. Najmłodsi internauciodnajdą na niej gry i zabawy z postacią królika Fisiela - brandhero produktu, w roli głównej.
Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił Starcom
Layouty reklamowe opracowała agencja PND Futura.
Serwis internetowy przygotowała PND Futura.
Dołącz do dyskusji: Delecta intensywnie reklamuje Fisiela