Deli2 rusza za kampanią crowdinvestingową. Planuje debiut na NewConnect
Deli2, spółka z rynku delikatesów premium w pierwszym kwartale 2022 roku rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Spółka ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.
Delikatesy Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w czwartym kwartale 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.
Deli2 twierdzi, że to innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres online. Serwis deli2.pl posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.
Czytaj także: „Sorry Lidl…” w nowej reklamie Deli2.pl. „Akcja większym sukcesem niż się spodziewaliśmy”
Pozyskanie kapitału i NewConnect
Teraz poinformowano, że Deli2 rozpoczyna kampanię crowdinvestingową. Emisja akcji realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund. Celem jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Firma ma także ma w planach debiut na rynku NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.
- W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii – zaznacza w komunikacie Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. - Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień. Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024 – dodaje Bartosz Kazimierczuk.
Sklep online Deli2 powstał w grudniu 2020 r., w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Marka twierdzi, że obecnie łączy 10 tys. produktów od przeszło trzydziestu renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.
Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 r. firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał pomógł m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (mowa o mieście Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.
Czytaj także: Allegro ma zgodę UOKiK na zakup Mall Group i WE|DO
- Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L'ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu – podkreśla Kazimierczuk. – W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarnymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Deli2 rusza za kampanią crowdinvestingową. Planuje debiut na NewConnect