Delma po trzyletniej przerwie wraca z reklamą, Delmik znów w grze
Firma Upfield Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą markę Delma Maślany smak 80% tłuszczu. To pierwsza aktywność marki od 3 lat. W reklamach znów pojawia się brand hero marki - Delmik.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Delma gotowa na wszystko!” i nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
W reklamach pojawia się Delmik - brand hero marki. Po raz pierwszy wykorzystano jego wizerunek w 1996 roku. To żółty ludzik przypominający kawałek margaryny w kucharskiej czapce. Teraz zachęca w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością 80 proc.tłuszczu. Delmik pełni tu rolę pomocnika kuchni.
- Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika - wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej - mówi Alicja Strójwąs, marketing category mManager Upfield.
Kampania jest wspierana spotami w telewizji oraz działaniami digital. Za obsługę mediową Upfield odpowiada od ub.r. agencja dentsu x (Dentsu Aegis Network Polska).
Kreację reklam przygotowała agencja Bridge2Fun, za social media odpowiada Mosqi.To, za public relations - Yellowcups.
Dołącz do dyskusji: Delma po trzyletniej przerwie wraca z reklamą, Delmik znów w grze