SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DEMO dla marki Pandicao

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju czekoladowego Pandicao, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o.

Celem kampanii jest budowanie świadomości istnienia marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Kampania - prowadzona pod hasłem "Rośnij z Pandicao" - jest adresowana do matek oraz dzieci. Skierowany do nich przekaz reklamowy podkreśla racjonalne argumenty przemawiające za zakupem napoju Pandicao, jakimi są zawartość w nim wapnia oraz witamin. Reklama odwołuje się także do emocji - pokazując dziecięce marzenia, by dorosnąć.

Bardzo trudno znaleźć chłopca, który nie lubi bawić się np. w kierowanie samochodu. Marzenia o nieskazitelnie białej ślubnej sukni i księciu z bajki to z kolei ulubione zajęcie praktycznie wszystkich dziewczynek. Reklama Pandicao pokazuje te dziecięce aspiracje, by stać się dorosłym i podpowiada mamom sposób, w jaki mogą pomóc w ich realizacji.

Z filmu reklamowego mamy dowiadują się, że dzięki zawartości wapnia i witamin, Pandicao pomaga ich dzieciom rosnąć i zdrowo się rozwijać. Daje im także siłę i energię do realizowania swoich najskrytszych marzeń. Nie bez znaczenia jest także pyszny smak napoju, który w spocie reklamowym ilustruje uśmiech dzieci pijących Pandicao.
Kampania Pandicao obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN) i potrwa do końca roku. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy Starcom.

Strategia i kreacja kampanii to dzieło DEMO Effective Launching.

Dołącz do dyskusji: DEMO dla marki Pandicao

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl