Dentsu przed WPP i Publicis Groupe liderem rocznego przychodu w br., w czołówce przejęcie Red8 Group (TOP10)
Sieć Dentsu Aegis Network była najaktywniejszą pod względem zrealizowanych przychodów grupą reklamową w pierwszej połowie br. - wynika z raportu benchmarkowego M&A opublikowanego przez Comvergence.
Dentsu Aegis Natwork znalazła się na pierwszym miejscu rocznego rankingu przychodówi grup reklamowych pod względem przychodu dzięki 8 przejęciom, których dokonała w I połowie br. Dają one firmie w sumie 880 nowych pracowników i 122 mln dolarów rocznego przychodu
Wśród tych przychodów są m.in. przejęcie w Polsce Red8 Group i Propeller Film.
Ta pierwsza znalazła się w zestawieniu 10 największych przychodów w branży reklamowej na świecie w raporcie opublikowanych przez Comvergence. Jej wartość oszacowano na 19 mln dolarów.
Drugie miejsce w rankingu aktywności przychodów zajmuje holding WPP z liczbą 6 przejęć (347 pracowników, 22 mln dolarów rocznego przychodu). Koncern ten w ostatnich miesiącach przejął m.in. agencję The Glitch w Indiach oraz agencję BAR w Portugalii.
Trzecią lokatę zajmuje Publicis Groupe, które ma na koncie 4 przychody w minionym półroczu. Zaowocowały one pozyskaniem 54 nowych pracowników i 5 mln dolarów rocznego przychodu. Ta grupa została m.in. właścicielem agencji Ecosys w Indiach oraz firmę Optix ME.
Dołącz do dyskusji: Dentsu przed WPP i Publicis Groupe liderem rocznego przychodu w br., w czołówce przejęcie Red8 Group (TOP10)
"Yearly Revenues as of date of acquisition" w języku polskim oznacza "roczne przychody w dniu nabycia", a nie "szacowana wartość akwizycji".