DHL: Europa bez granic
Pod hasłem "Jedna silna sieć połączeń w całej Europie - DHLEuroplus Importexpress" wystartowała kampania reklamowa usługidrogowej DHL Europlus. Jej celem jest podkreślenie dwóch cechproduktu, czyli opcji importu na koszt odbiorcy oraz możliwościdokonania płatności w Polsce za przesyłki dystrybuowane w Europie.
Kampania wykorzystuje przede wszystkim reklamę prasową orazinternet. Przygotowane zostały dwie wersje reklam - kreacja opierasię na pomyśle wykorzystania metek tradycyjnie przyczepianych przezproducentów. Jedna z nich "Made in Finland imported to Hungary paidin Poland" jest na telefonie komórkowym, gdyż jak głosi hasłoprzewodnie "Importuj korzystając z naprawdę mobilnej sieci", adruga "Made in France imported&paid in Poland" na ubraniu -"Elastyczność jest zawsze w modzie".
Reklamy pojawią się głównie w prasie codziennej oraz mediachbiznesowych i opiniotwórczych, m.in. Gazecie Wyborczej,Rzeczpospolitej, Newsweeku, Polityce i Przekroju oraz jako linkisponsorowane w wyszukiwarce Google.
Kampania jest częścią kampanii przygotowanej przez europejskipion marketingu DHL Express. W Polsce realizowana jest przez działkomunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland) przy współpracyz agencją reklamową Ogilvy i domem mediowym Carat.
Dołącz do dyskusji: DHL: Europa bez granic