Dialog: ma dobry wizerunek
W oczach małych i średnich przedsiębiorców jest Dialog najlepszą firmą telekomunikacyjną w Polsce
Według badań przeprowadzonych w maju 2004 roku przez TNS OBOP, Telefonia DIALOG S.A. ma najkorzystniejszy wizerunek wśród operatorów telefonii stacjonarnej, wyraźnie dystansując konkurencję. W oczach małych i średnich przedsiębiorców jest najlepszą firmą telekomunikacyjną w Polsce.
Dialog ma najlepszy wizerunek wśród najważniejszych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce (TP S.A., Netia, NOM, Tele2). Jest najczęściej rozważanym operatorem wśród deklarujących chęć zmiany operatora.
"Znakomity wizerunek naszej marki to przede wszystkim efekt ostatniej kampanii marketingowej 1011 - ale nie tylko. To rezultat konsekwentnej pracy i realizacji założeń strategicznych nastawionych właśnie na zadowolenie naszych abonentów" - mówi Paweł Tomys, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży. "Wyniki badań świadczą same za siebie - potwierdzają trafność obranej drogi. Jestem przekonany, że to stabilna tendencja."
Badanie TNS OBOP wykazało również wzrost znajomości marki DIALOG - potwierdza to bardzo wysoką skuteczność majowej kampanii marketingowej dla usługi 1011. Wskaźnik znajomości spontanicznej Dialogu wśród wszystkich badanych firm wzrósł o 4 punkty procentowe i wyniósł 21 %. Dla firm małych wzrósł on o 1 punkt procentowy, zaś w przypadku średnich firm o 6 punktów procentowych. O 7 punktów procentowych wzrósł również wskaźnik znajomości wspomaganej Dialogu wynosząc wśród wszystkich badanych 47 %. Wskaźnik ten wzrósł dla małych firm o 4 punkty procentowe, zaś dla firm średnich o 11 punktów procentowych. Kampania charakteryzowała się bardzo niskim kosztem pozyskania 1 punktu procentowego znajomości spontanicznej. Koszt ten był kilkukrotnie niższy w porównaniu z innymi kampaniami wizerunkowymi operatorów telekomunikacyjnych.
Celem kampanii produktowej była promocja tanich połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011, oferowanych przez Dialog w całej Polsce od listopada 2003 roku. Przekaz kampanii oparty był na komunikacie: "Klient ma zawsze rację". W ten sposób Dialog kontynuował rozpoczętą w styczniowej kampanii wizerunkowej budowę wizerunku operatora, który podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany i przyjazny. Kampania adresowana była do małego i średniego biznesu - badanie efektywności przeprowadzono na grupie docelowej, czyli wśród firm, które nie korzystają z usług Dialogu i generują rachunki o wartości do 5000 zł.
Dołącz do dyskusji: Dialog: ma dobry wizerunek