Dicoflor komunikuje w kampanii korzyści z jego stosowania
Marka Dicoflor, będąca częścią koncernu Bayer, rozpoczyna kampanię pod hasłem „Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie”. Za działania reklamowe odpowiadają Cape Morris, EssenceMediacom oraz Film Reaktor.
Kampania ma na celu ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety Dicoflor, który pozwala szybko przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii. Działania reklamowe wystartowały od 16 października w telewizji, internecie i POS.
- Dotychczas Dicoflor był kojarzony przede wszystkim przez rodziców małych dzieci, dla których punktem wejścia do świata marki były krople Dicoflor Baby. W naszej jesiennej kampanii chcemy pokazać bogate portfolio produktowe marki i dotrzeć do szerszej grupy docelowej, w tym do osób dorosłych, które niekoniecznie muszą być rodzicami - mówi Aleksandra Książek-Dąbrowska, cluster category manager w firmie Bayer.
Wśród produktów, które zostaną zaprezentowane w ramach kampanii, znajdują się: Dicoflor 6, Dicoflor 3, Dicoflor Junior oraz Dicoflor Baby. Wszystkie produkty bazują na szczepie bakterii LGG, który należy do najlepiej przebadanych bakterii probiotycznych na rynku.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Spoty, w reżyserii Julii Rogowskiej, zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EssenceMediacom.
Dołącz do dyskusji: Dicoflor komunikuje w kampanii korzyści z jego stosowania