Digital One partnerem PremiumBrand
Agencja interaktywna Digital One została partnerem pierwszej edycji Premiumbrand - badania reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku.
Ponadto agencja podjęła współpracę podczas jego przygotowania, realizując serwispremiumbrand.pl.
Badanie umożliwia zdobycie wiedzy na temat reputacji brandu, pogłębienie informacji o silnych i słabych stronach marki oraz wykorzystanie tych danych w działaniach promocyjnych.
W serwisie dla wszystkich firm zainteresowanych Premiumbrand znalazły się szczegółowe informacje na temat badania (m.in. terminarz, aktualności), a także formularz aplikacyjny, pozwalający wziąć w nim udział.
- Badanie PremiumBrand to ważna inicjatywa w świecie biznesu. Pozwala na obiektywną ocenę funkcjonujących marek, a w przyszłości może stać się istotnym źródłem wiedzy dla firm polskich, jak również zagranicznych działających na naszym rynku. Dlatego Digital One bez wahania włączyła się w ten nowatorski projekt - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.
Marki Najwyższej Reputacji zostaną ogłoszone na Gali finałowej 22 czerwca 2006 r. W pierwszej edycji badania PremiumBrand wzięły udział 73 marki.
Dołącz do dyskusji: Digital One partnerem PremiumBrand