Digital PR w Polsce
Digital PR otwiera filię w Polsce. Warszawskie biuro będzierozwijało usługę kreowania i wspierania reputacji firm w interneciepoprzez kontakty z twórcami blogosfery i czołowymi liderami opiniiw sieci.
Digital PR planuje wdrażać nowoczesne projekty komunikacyjnem.in. za pośrednictwem portali społecznościowych oraz poprzeztworzenie społeczności wokół marek i blogów korporacyjnych.
Pierwszym pracownikiem polskiej filii Digital PR jest TomaszRelewicz, który obejmuje stanowisko account manager i jestodpowiedzialny za wdrażanie nowych narzędzi oraz pozyskiwanie iobsługę nowych klientów.
Filia Digital PR w Warszawie będzie czwartym oddziałem sieci,którą obecnie tworzą biura w Mediolanie, Rzymie i Barcelonie. Wglobalnym portfolio firmy znajdują się takie marki jak: Microsoft,Fiat, Nike, Coca-Cola, Roche czy GlaxoSmithKline.
Dołącz do dyskusji: Digital PR w Polsce