SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery z Hewlett Packard

Wielopłaszczyznowa umowa obejmuje pełny sponsoring antenowy, aplikacje interaktywne i pozaantenową kampanię marketingową

Discovery Networks Europe (DNE), filia Discovery Communications z siedzibą w Londynie, poinformował, że Hewlett Packard, światowy lider technologii, został wyłącznym sponsorem przełomowego programu dokumentalnego pt. "Wirtualna historia" (VIRTUAL HISTORY), który na jesieni wejdzie do ramówki stacji telewizyjnej Discovery Channel. W zawarciu tej umowy pośredniczył Dom Mediowy Zenith Optimedia. Ta najbardziej kompleksowa umowa sponsorska w historii DNE dotyczy regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) oraz Wielkiej Brytanii.

Premierę programu "Wirtualna historia" w Wielkiej Brytanii, Europie oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce zaplanowano na 24 października. Program wejdzie również na antenę w innych regionach świata, w tym w Ameryce Łacińskiej, Azji i Indiach, a także w Stanach Zjednoczonych, ale umowa sponsorska dotyczy wyłącznie regionu EMEA. Podczas produkcji programu zastosowano wyjątkowe efekty specjalne, m.in. komputerowe modelowanie trójwymiarowe (CGI - Computer Generated Imagery), by odtworzyć postacie historyczne oraz przedstawić autentyzm wydarzeń.

W ramach sponsoringu firma Hewlett Packard dysponuje zintegrowanym antenowym i pozaantenowym pakietem reklamowym w 106 krajach - Wielkiej Brytanii oraz państwach regionu EMEA. HP ma więc możliwość dotarcia do około 50 mln widzów.

Prace nad programem dokumentalnym "Wirtualna historia", wyprodukowanym przez Discovery Channel we współpracy z Tiger Aspect i Moving Picture Company, trwały ponad dwa lata. Stanowi on spektakularne osiągnięcie w historii telewizji, natomiast zawarta umowa jest punktem zwrotnym dla wszystkich zaangażowanych stron.

Sponsoring umożliwia firmie Hewlett Packard prowadzenie wielu działań, w tym emisję spotów promocyjnych, przerywników reklamujących markę oraz spotów otwierających i zamykających każdą emisję programu. Na potrzeby HP są także opracowywane 60-sekundowe zapowiedzi informujące o wpływie technologii CGI na sztukę kreatywną. Kampania prowadzona na antenie rozpocznie się cztery tygodnie przed premierą programu w dniu 26 września i obejmie powtórki programów przez cztery miesiące.

Ponadto Discovery Networks Europe (DNE) opracowuje na zamówienie HP jedyny w swoim rodzaju pakiet informacji opartych na mediach nowej generacji, co wpłynie na umocnienie pozycji DNE jako lidera w obszarze rozwiązań interaktywnych i internetowych. Dzięki temu Hewlett Packard będzie mógł zamieszczać informacje promujące swoją markę w serwisach internetowych poświęconych programowi i dostępnych na wszystkich rynkach DNE. Pakiet ten obejmuje również promocję HP przy wykorzystaniu interaktywnej aplikacji przygotowanej na potrzeby tego programu i dostępnej wyłącznie dla abonentów telewizji BSkyB w Wielkiej Brytanii.

Umowa obejmuje też promocję marki Hewlett Packard w ramach ukierunkowanej, pozaantenowej kampanii marketingowej. Zaplanowano także opracowanie kolejnych elementów promocji wykorzystujących współpracę związaną z programem "Wirtualna historia". Szczegółowe informacje na ten temat zostaną opublikowane przed premierą.

"Wirtualna historia" po raz kolejny podkreśla czołową pozycję Discovery w obszarze telewizji dokumentalnej - powiedział David Abraham, dyrektor generalny Discovery Networks Europe na obszarze Wielkiej Brytanii. "Daje to reklamodawcom możliwość kojarzenia swoich marek z programami należącymi do czołówki współczesnej produkcji telewizyjnej. DNE może również zaoferować wyjątkowo atrakcyjne paneuropejskie umowy sponsorskie tym firmom, które chciałyby połączyć swoją markę z programami najwyższej klasy".

"Zawarta umowa sponsorska zapewnia wyjątkową synergię między "Wirtualną historią" a firmą Hewlett Packard. Jesteśmy zadowoleni, że to właśnie Hewlett Packard, jako pierwszy, ma okazję promować "Wirtualną historię" emitowaną przez tę znaną i cenioną stację telewizyjną. Kreatywne podejście podczas tworzenia programów z zastosowaniem nowoczesnych technologii sprawi, że będziemy świadkami zmian w produkcji programów dokumentalnych".

"Duże nadzieje wiążemy ze współpracą sponsorską z firmą Discovery Networks Europe" - stwierdził Daniel Gates, dyrektor Hewlett Packard ds. marketingu. "Uważamy, że to doskonała okazja do wprowadzenia wielu innowacji zarówno dla telewizji Discovery Channel, jak i HP. Obie firmy dążą bowiem do przekazywania wiedzy o świecie i rozszerzania horyzontów odbiorcy poprzez wdrażanie technologii nowej generacji".

Dołącz do dyskusji: Discovery z Hewlett Packard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl