SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dla mnie w sam raz” - Kaufland pierwszy raz reklamowany ATL-owo (wideo)

Pod hasłem „Dla mnie w sam raz” ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci marketów Kaufland w mediach ATL. Akcję przygotowały firmy Scholz &Friends Warszawa, Tank Productiom, Platige Image i Maxus.

Reklamy Kauflandu podkreślają, że sklepy tej sieci łączą największe zalety hipermarketów i sklepów dyskontowych, takie jak wysoka jakość, niskie ceny i świeżość produktów, duży wybór produktów polskich oraz nieporównywalna z konkurencją oferta produktów regionalnych. Kaufland po raz pierwszy jest reklamowany w mediach ATL - obecna akcja obejmuje telewizję (główne stacje ogólnopolskie), internet, outdoor. Ponadto wykorzystywane są materiały BTL (gazety dla klientów, reklamy w sklepach).





Kreację i strategię kampanii - prowadzonej od początku lutego - przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która wygrała przetarg na długoterminową obsługę Kauflandu (wcześniej sieć nie korzystała w usług agencji reklamowej). Trzy spoty na potrzeby akcji wyreżyserował Paweł Borowski, wyprodukowało studio Tank Production, a postprodukcją zajęła się firma Platige Image. Natomiast media zaplanował dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „Dla mnie w sam raz” - Kaufland pierwszy raz reklamowany ATL-owo (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ajć!
Ale odrażająca reklama! Okropieństwo!
Nienawidzę tego sklepu, zaraz po Carrefourze to najbardziej nielubiany przeze mnie market.
Marka własna tej firmy zajęła jedno z ostatnich miejsc w rankingu, gdzie ta jakość ?
Odradzam
odpowiedź
User
maks.
Reklama to porażka jak zresztą całość reszta bez. kom.
odpowiedź
User
xd
nie wyrabiam z tą reklamą
odpowiedź