„Dla Niego, dla Niej” w kampanii Blow Liquid Energy Drink
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Blow Liquid Energy Drink. Akcję przygotowała zarządzająca tą marką firma Premium Beverages wspólnie z domem mediowym Value Media.
Prowadzona obecnie kampania napoju Blow Liquid Energy Drink reklamuje jego dwie wersje: podstawową oraz skierowaną dla kobiet Blow La Feminine Edition. Przypomnijmy, że produkt został wprowadzony na rynek w lutym br., a miesiąc później rozpoczęły się wspierające go działania marketingowe.
>>> Ruszyła kampania napoju Blow Liquid Energy Drink (wideo)
Obecna kampania od 6 maja obejmuje outdoor (863 tablice w 14 miastach), kina (spot „Follow the Movie” przy wybranych filmach w kinach Multikino) oraz sklepy (działania samlingowe prowadzone przez dwuosobowe teamy poruszające się po Polsce specjalnie obrandowanych samochodach), a od 14 maja – internet (konkurs na Facebooku, w którym co 5 dni można wygrać tysiąc złotych.
Akcję – na outdoorze zaplanowaną na dwa miesiące – przygotował dział marketingu Premium Beverages we współpracy z domem mediowym Value Media, który zajął się zakupem powierzchni outdoorowych. Na czerwiec zapowiadane są kolejne działania reklamowe Blow Liquid Energy Drink obejmujące zarówno ATL, jak i BTL.
Dołącz do dyskusji: „Dla Niego, dla Niej” w kampanii Blow Liquid Energy Drink