SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„#DlaWiększejIdei” - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei”, której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media.

Jacek Gadzinowski w kampanii idea Expert Jacek Gadzinowski w kampanii idea Expert

Kampania „#DlaWiększejIdei” zachęca do zmieniania codziennych nawyków i eliminacji negatywnych przyzwyczajeń, żeby oszczędzać pieniądze. W ten sposób można wcześniej spłacić kredyt albo realizować swoje marzenia.

W ramach akcji swoje pomysły na oszczędzanie przedstawia pięcioro blogerów: Jacek Gadzinowski (Gadzinowski.pl), Piotr Trybalski (FotografwPodrozy.pl), Karolina mama Nikoli (Szafeczka.com), Sylwia Gaczorek (Sylviagaczorek.blogspot.com) oraz Magdalena Kanoniak (Radzka.pl).

Na potrzeby działań uruchomiono serwis Dlawiekszejidei.pl, w którego zakładce „Inspirator” znajduje się zabawny quiz pokazujący, ile pieniędzy miesięcznie i rocznie zaoszczędzić, zmieniając swoje przyzwyczajenia. Na stronie prowadzony jest też konkurs na najlepszy klip prezentujący pomysł na oszczędzanie. Spośród pięciu najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę, a w finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac blogerzy wybiorą zdobywców głównych nagród.

Akcja, zaplanowana do końca października, obejmuje też spoty emitowane w serwisach YouTube, VoD.pl, Player.pl i na portalach społecznościowych.

Kreacją kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja GoldenSubmarine, aktywności w serwisach społecznościowych realizuje agencja Valkea Social Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Sales&More.

Dołącz do dyskusji: „#DlaWiększejIdei” - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
głos rozsądku
klasyczny przypadek faceta z kryzysem wieku średniego. Nie chcieli go internauci drzwiami to bedzie im oknem właził. Ogarnij się wreszcie Jacku. Wóz albo przewóz kochany. Branża się śmieje;]
0 0
odpowiedź
User
Nika
Ciekawa akcja z blogerami czekam na wiecej
0 0
odpowiedź
User
do Nika
tak, szalenie ciekawa - nagral dwa filmiki, poszedl do banku, gdzie zrobi teraz reklamowke jakiejś durnej akcji. już wrecz sie nie moge doczekac, jak w nastepnym filmiku bedzie opowiadal jak to wspaniale jest moc odlozyc na rate kredytu.
tyle wlasnie warci sa Ci pseudo tworcy tresci (blogerzy, vlogerzy, etc.) - sa bardziej komercyjni niz reklama Coca-Coli w świąteczne zimowe popołudnie.
0 0
odpowiedź