Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria
Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One), który wygrał przetarg na jej realizację.
Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla - jej motywem przewodnim jest piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.
Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.
Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski.
Dołącz do dyskusji: Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria