SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dobre Rady” liderem, „Claudia” straciła najwięcej

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Claudię”. Liderem w segmencie pozostaje magazyn „Dobre Rady”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w styczniu 2010 roku wyniosła 489 508 egz. i była niższa niż rok wcześniej o 4,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 439 046 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,06 proc.

Pozycję trzecią zajęła „Kobieta i Życie" (także Bauer) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 422 033 egz. (spadek o 8,7 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Claudia” (G+J Polska), która w pierwszym miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 254 870 egz., czyli mniejszym o 17,3 proc. niż rok wcześniej.

Wzrost poza „Światem Kobiety” zanotowała także „Olivia”, której sprzedaż poszła w górę o 6 proc. do 254 764 egz.  

  styczeń
2010 2009
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 489 508 512 408
Świat Kobiety 439 046 436 308
Kobieta i Życie 422 033 462 393
Poradnik Domowy 341 993 408 621
Claudia 254 870 308 286
Olivia 254 764 240 347


Porównując dane ze stycznia br. do danych z do grudnia ub.r. spadki sprzedaży zanotowały wszystkie tytuły poza „Olivią”, której sprzedaż wzrosła. 

  styczeń grudzień
2010 2009
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 489 508 531 416
Świat Kobiety 439 046 485 251
Kobieta i Życie 422 033 493 595
Poradnik Domowy 341 993 456 843
Claudia 254 870 272 981
Olivia 254 764 195 466


 

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem, „Claudia” straciła najwięcej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Majka
Wcale się nie dziwię, że Claudia tak spada. Przecież to się nie da czytać... Kto zatwierdza do druku takie badziewie!!!! Chyba wszyscy w G+J stracili rozumy!
0 0
odpowiedź
User
Jann
Raczej poszli po rozum do głowy, kończąc definitywnie z gadżetami...
0 0
odpowiedź
User
Gar-Gamel
Brawoooo! Kolejny sukces "szyty na miare"! Kolejny relaunch, Niech żyje! Niech Żyje!
0 0
odpowiedź