'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół
W lutym 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady'(Burda Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 493 399 egz.- to 8,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (WydawnictwoBauer) - 483 178 egz. (wzrost o 2,8 proc.) a na trzecim "PoradnikDomowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 441 936 egz. (wzrosto 2,9 proc.).
luty | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 493399 | 455637 |
Świat Kobiety | 483178 | 469956 |
Poradnik Domowy | 441936 | 429229 |
Claudia | 366689 | 356046 |
Olivia | 256396 | 390739 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedażyodnotował miesięcznik "Olivia".
2008 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 493399 | 501990 |
Świat Kobiety | 483178 | 506853 |
Poradnik Domowy | 441936 | 448563 |
Claudia | 366689 | 410897 |
Olivia | 256396 | 352753 |
Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół