Dogrywka w promocji Sharp Aquos LED
Ruszył drugi etap promocji telewizorów Sharp Aquos LED. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Essenzia.
Promocja 32-calowych telewizorów Sharp Aquos LED rozpoczęła się w połowie października (więcej na ten temat). Obecnie w ramach akcji – prowadzonej pod hasłem „Promocja I liga!” – oprócz gwarantowanej nagrody w postaci iPod shuffle lub karnetu na 8 filmów w Multikinie można wylosować zestaw złożony z 46-calowego telewizora Aquos Quattron 3D, Blu-ray 3D i trzypaku okularów 3D albo Mercedesa klasy B z pakietem Sport.
Promocję – zaplanowaną do końca grudnia – wspiera kampania reklamowa w radiu (Radio ZET, TOK FM, RMF Classic), internecie (serwis Sharp i strony partnerów akcji) oraz w sklepach (działania BTL).
Kreacją materiałów promocyjnych zajęła się agencja Essenzia.
Dołącz do dyskusji: Dogrywka w promocji Sharp Aquos LED