„Dom Marzeń” śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy reality-show TVN „Dom Marzeń” ogląda średnio 1,01 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu jest trzecia w rynku telewizyjnym i pierwsza w grupie 16-49.
„Dom Marzeń” na antenie TVN pokazywany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 25 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,01 mln osób, co przełożyło się na 8,90 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek formatu, który śledziło średnio 1,07 mln widzów.
Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło 2,66 mln widzów, a największy zasięg miał trzeci odcinek, który dotarł do 2,73 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Dane NAM dzięki uprzejmości TVN |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||||||
Data |
Start |
Start |
AMR |
SHR % |
RCH |
AMR |
SHR % |
RCH |
2016-06-25 |
20:00:04 |
20:57:08 |
999 356 |
9,70% |
2 643 038 |
486 624 |
12,98% |
1 211 562 |
2016-07-02 |
19:59:32 |
20:56:23 |
1 073 482 |
9,57% |
2 598 220 |
549 969 |
13,26% |
1 132 047 |
2016-07-09 |
20:00:05 |
20:52:56 |
954 244 |
7,61% |
2 733 628 |
426 170 |
8,78% |
1 164 740 |
Średnio: |
1 009 438 |
8,90% |
2 657 735 |
488 047 |
11,49% |
1 169 479 |
TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom Marzeń” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 z udziałem na poziomie 12,57 proc., nadająca w tym czasie gł. serwis sportowy, prognozę pogody, a także film fabularny, przedmeczowe studio z Euro 2016 oraz transmisję z ME w lekkiej atletyce w Amsterdamie. Druga jest TVP2 (11,92 proc.; programy kabaretowe), a czwarty - Polsat (8,09 proc.; studia przedmeczowe przed dwoma spotkaniami Euro 2016 i film fabularny).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się Dwójka, Jedynka i Polsat.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
1 426 836 |
12,57% |
422 978 |
9,96% |
TVP2 |
1 352 603 |
11,92% |
470 295 |
11,08% |
Dom Marzeń |
1 009 438 |
8,90% |
488 047 |
11,49% |
Polsat |
918 336 |
8,09% |
410 478 |
9,67% |
„Dom Marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W programie występuje 10 par, które wspólnie budują warty 2,5 mln zł dom. Najlepszy w opinii widzów duet dostanie go na własność - z pełnym wyposażeniem i gruntami. Reality-show prowadzi Ula Chincz, a produkuje go firma Starry Televizor.
W czerwcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dom Marzeń” śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej