Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice
Dominik Ulański objął funkcję business development managera w sieci reklamy internetowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Burda International Polska.
W Ad-Vice Dominik Ulański zajmuje się ocenianiem i rozwojem nowych możliwości sprzedażowych reklamy internetowej, tworzeniem strategii typu CRM z wydawcami i klientami oraz budowaniem oferty projektów niestandardowych i crossmediowych. Objęte przez niego stanowisko business development manager to nowa funkcja w firmie.
Przez poprzednie cztery lata Ulański pracował w wydawnictwie Burda International Polska (wcześniej działającym jako Hubert Burda Media), ostatnio pełniąc funkcję group account managera. Odpowiadał za sprzedaż produktów internetowych oraz współpracę z sieciami reklamowymi i domami mediowymi.
Wcześniej był związany m.in. z firmami WiedzaNet i Fair Coffee.
Dołącz do dyskusji: Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice