SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice

Dominik Ulański objął funkcję business development managera w sieci reklamy internetowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Burda International Polska.

Dominik UlańskiDominik Ulański

W Ad-Vice Dominik Ulański zajmuje się ocenianiem i rozwojem nowych możliwości sprzedażowych reklamy internetowej, tworzeniem strategii typu CRM z wydawcami i klientami oraz budowaniem oferty projektów niestandardowych i crossmediowych. Objęte przez niego stanowisko business development manager to nowa funkcja w firmie.

Przez poprzednie cztery lata Ulański pracował w wydawnictwie Burda International Polska (wcześniej działającym jako Hubert Burda Media), ostatnio pełniąc funkcję group account managera. Odpowiadał za sprzedaż produktów internetowych oraz współpracę z sieciami reklamowymi i domami mediowymi.

Wcześniej był związany m.in. z firmami WiedzaNet i Fair Coffee.

Dołącz do dyskusji: Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania Na
gratuluję serdecznie :D
odpowiedź