Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy w „Vogue Polska”. Odchodzi Monika Wdowiak
Nowym dyrektorem działu reklamy w magazynie „Vogue Polska” (Visteria) została Dominika Jóźwiak. Na stanowisku zastąpiła Monikę Wdowiak, która rozstała się z tytułem.
Dominika Jóźwiak wcześniej pełniła funkcję szefa ds. kluczowych klientów w „Vogue Polska”. W rozmowie z nami stwierdziła, że jej obowiązki się nie zmienią - będzie nadal zajmować się budowaniem relacji z klientami oraz monitoringiem brandu - szczególnie wydania drukowanego.
Monika Wdowiak - dotychczasowa dyrektor działu reklamy - rozstała się z wydawnictwem. Jak deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl "planuje krótką przerwę w pracy".
Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, a dyrektor zarządzającą Visterii - Justyna Markiewicz. Spółka została założona przez Katarzynę Kulczyk.
Polska jest 23. krajem, który ma własną edycję "Vogue’a. Magazyn zadebiutował w Stanach Zjednoczonych w grudniu 1892 roku. Właścicielem pisma jest firma Condé Nast International.
Dołącz do dyskusji: Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy w „Vogue Polska”. Odchodzi Monika Wdowiak
Przecież jest tak dobrze.