Donau na billboardach
Firma Donau Design Polska zdecydowała się na uruchomienie kampanii billboardowej
Jest to swojego rodzaju nowum na rynku, w dużej mierze ze względu na hermetyczny i specyficzny charakter rynku.
Na terenie całego kraju postanowiono wykorzystać jeden projekt tablic reklamowych. Projekt przedstawia 16 segregatorów w najpopularniejszym formacie i rozmiarze (A4/75 mm), ukazanych w pełnej harmonii kolorystycznej. Hasło „kolorowy porządek” ma za zadanie przybliżyć Klientowi popularny artykuł biurowy, służący do zachowania biurowego porządku - segregator DONAU.
- Zależy nam, aby pracownicy biurowi korzystający z segregatorów bez zwracania uwagi na producenta zaczęli przywiązywać większą wagę do marki. Z drugiej zaś strony wierzymy, że Klientów świadomych, korzystających z produktów konkurencyjnych, uda się skusić najszerszą na rynku oferowaną gamą kolorów – mówi Piotr Woźniak, Specjalista ds. Marketingu Donau Design Polska.
Firma dokonała rezerwacji około 1000 lokalizacji na terenie głównych miast Polski. Kampania trwać będzie przez cały styczeń a uzupełniać ją będą reklamy w wybranych tytułach prasowych. Specjalnie na tą okazję przygotowane zostały również nowe, ekskluzywne ekspozytory, które w niedługim czasie trafią do wybranych Klientów.
Dołącz do dyskusji: Donau na billboardach