Dorota Brzozowska: z Interactive Research Center do Mint Media
Do zespołu Mint Media dołączyła Dorota Brzozowska, która objęła stanowisko research & strategy manager. W agencji będzie zajmować się badaniami, analizami i strategią.
Brzozowska ma kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej, jako specjalista do spraw badań i strateg. Przez ostatnie półtora roku pracowała w Interactive Research Center, gdzie zajmowała się kompleksową analizą mediów społecznościowych, zarówno jakościową jak i ilościową. Przygotowywała strategie, analizy i rekomendacje dla klientów.
Wcześniej, ponad 3 lata, pracowała w agencji Harder&Harder, gdzie była odpowiedzialna za strategię oraz badania.
W swojej karierze współpracowała z wieloma klientami i markami, wśród których znalazły się m.in. Kompania Piwowarska, LG, Generali, Kraft Poods, Polpharma czy Nivea.
Dołącz do dyskusji: Dorota Brzozowska: z Interactive Research Center do Mint Media