SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska

„Gazeta Wyborcza" (Agora) rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile Polska. Klienci tego operatora przez 90 dni uzyskają bezpłatny dostęp do serwisów Wyborcza.pl. Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.

W ramach pakietu premium klienci T-Mobile Polska będą mieli dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, w tym do artykułów z wydań papierowych „Gazety Wyborczej" i do dodatkowych tekstów dostępnych wyłącznie dla prenumeratorów. Skorzystają także z aplikacji „Gazety Wyborczej" i jako prenumeratorzy uzyskają możliwość komentowania artykułów na Wyborcza.pl.

- Współpraca z T-Mobile pozwala nam dotrzeć do kolejnych czytelników, a klientom tej sieci daje możliwość zapoznania się z bogactwem treści „Gazety Wyborczej". Ważna jest też wygoda użytkowników, dlatego umożliwiamy im doliczenie płatności do rachunku za telefon - mówi Danuta Breguła, szefowa strategii online „Gazety Wyborczej".

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego abonenci T-Mobile będą mogli przedłużyć prenumeratę i zdecydować o doliczeniu płatności za dostęp do treści Wyborcza.pl w ramach pakietu premium (29,90 zł za miesiąc) do rachunku za telefon. Aplikacja „Gazety Wyborczej" będzie także preinstalowana na nowych smartfonach, dostępnych w salonach operatora.

- Uważnie obserwujemy, jak zmieniają się potrzeby naszych klientów i sposób wykorzystania przez nich urządzeń mobilnych. Chcemy dostarczać im nie tylko najlepsze usługi telekomunikacyjne, ale także inne, których poszukują za pomocą telefonów i smartfonów - mówi Piotr Markowski, dyrektor departamentu marketingu B2C w T-Mobile Polska.

Jak informuje Agora wkrótce z podobnej oferty będą mogli też korzystać klienci innych operatorów.

Klienci T-Mobile mogą aktywować 90-dniowy bezpłatny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej" za pośrednictwem strony Wyborcza.pl/tmobile.

W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 101 828 egz.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon. Na koniec ub.r. z tej oferty korzystało prawie 100 tys. osób, a na koniec br. ma być ich 110 tys.

Dołącz do dyskusji: Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
No zobaczcie. Gazeta dogaduje się z niemiecką sięcią, która przede wszystkim wciska najgorsze umowy i telefony ludziom na 3 lata. To chyba najbardziej chamska sieć. Przez trzy lata to to co oni oferują już się zdezaktualizuje 10 razy. Jak tak można ludzi okradać?
odpowiedź
User
marketer
ta sama niemiecka sieć obsługuje teraz SEJM, bo pisowskie mendy wolały ich niż Plusa.
odpowiedź
User
DW
Za chwilę abonament Wyborczej będzie dostępny jak zatankujesz 20 litrów na stacji, w pakiecie z paczką chipsów albo zwierzakami z Biedronki;) Drwię w tym momencie, ale co mają pomyśleć "jelenie", które grzecznie wykupiły abonament wcześniej (szczególnie przed znaczną obniżką ceny)?
odpowiedź