Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska
„Gazeta Wyborcza" (Agora) rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile Polska. Klienci tego operatora przez 90 dni uzyskają bezpłatny dostęp do serwisów Wyborcza.pl. Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.
W ramach pakietu premium klienci T-Mobile Polska będą mieli dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, w tym do artykułów z wydań papierowych „Gazety Wyborczej" i do dodatkowych tekstów dostępnych wyłącznie dla prenumeratorów. Skorzystają także z aplikacji „Gazety Wyborczej" i jako prenumeratorzy uzyskają możliwość komentowania artykułów na Wyborcza.pl.
- Współpraca z T-Mobile pozwala nam dotrzeć do kolejnych czytelników, a klientom tej sieci daje możliwość zapoznania się z bogactwem treści „Gazety Wyborczej". Ważna jest też wygoda użytkowników, dlatego umożliwiamy im doliczenie płatności do rachunku za telefon - mówi Danuta Breguła, szefowa strategii online „Gazety Wyborczej".
Po wygaśnięciu okresu promocyjnego abonenci T-Mobile będą mogli przedłużyć prenumeratę i zdecydować o doliczeniu płatności za dostęp do treści Wyborcza.pl w ramach pakietu premium (29,90 zł za miesiąc) do rachunku za telefon. Aplikacja „Gazety Wyborczej" będzie także preinstalowana na nowych smartfonach, dostępnych w salonach operatora.
- Uważnie obserwujemy, jak zmieniają się potrzeby naszych klientów i sposób wykorzystania przez nich urządzeń mobilnych. Chcemy dostarczać im nie tylko najlepsze usługi telekomunikacyjne, ale także inne, których poszukują za pomocą telefonów i smartfonów - mówi Piotr Markowski, dyrektor departamentu marketingu B2C w T-Mobile Polska.
Jak informuje Agora wkrótce z podobnej oferty będą mogli też korzystać klienci innych operatorów.
Klienci T-Mobile mogą aktywować 90-dniowy bezpłatny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej" za pośrednictwem strony Wyborcza.pl/tmobile.
W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 101 828 egz.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon. Na koniec ub.r. z tej oferty korzystało prawie 100 tys. osób, a na koniec br. ma być ich 110 tys.
Dołącz do dyskusji: Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska