Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations
Poznańska Grupa dotPR, w skład której wchodzą marki dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (zespół kreatywny), integruje swoje usługi. Od teraz funkcjonować będzie jako agencja komunikacji zintegrowanej dotrelations.
Po 10 latach funkcjonowania na rynku, Grupa dotPR integruje wszystkie dotychczasowe usługi, łączy również kompetencje oraz strukturę. W ramach rebrandingu agencja oferuje usługi z obszaru szeroko pojętej komunikacji, wprowadza nową strukturę stanowisk, identyfikację wizualną marki oraz stronę internetową.
- Do niedawna dzieliliśmy pracę między marki własne wyspecjalizowane albo w działaniach definiowanych jako przynależne do PR, czyli „klasycznych” mediów, albo do social media & digital, podczas gdy podział ten, w praktyce, coraz bardziej się zaciera. Ewoluował także sam zakres naszych usług. Już od dawna zajmujemy się szerokim spectrum działań z zakresu komunikacji, prowadząc projekty m.in. z obszarów influencer marketing, employer branding, organizacja i promocja eventów. Dlatego proces transformacji w dotrelations to nie rewolucja, a naturalna ewolucja naszej agencji - mówi Krzysztof Skowronek, co-owner dotrelations.
Pionem operacyjnym agencji dotrelations kieruje centralnie Adam Ścibior, chief operating officer, poprzednio social media director w agencji Get More Social. Zajmie się nadzorem nad płynnością pracy wszystkich działów, synergią usług oraz kontrolą bieżących procesów. Firmą zarządzają dotychczasowi właściciele - Krzysztof Skowronek i Adrian Łaźniewski.
Poszczególnymi działami agencji oraz pracą operacyjną kierują Marta Bartoszczyk, head of PR, Zuzanna Adamowicz, head of social media i Hanna Gałczyńska, head of projects).
Dział strategii i sprzedaży, kierowany przez Darię Wiśniewską (strategy director), został rozbudowany do 6 etatów, wzbogacając się o stanowiska: art director, senior strategy manager i researcher.
Nowo utworzone stanowisko communications directora objęła Daria Duszyńska-Sałata, poprzednio PR director w agencji dotPR. Będzie odpowiedzialna za komunikację marki dotrelations, komunikację wewnętrzną i optymalizację procesów oraz wsparcie strategiczne w rozwoju firmy.
Dołącz do dyskusji: Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations