Double Check audytorem mediowym PKP Intercity
Firma Double Check wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług audytu i doradztwa mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oferta złożona przez Double Check była jedyną ważną złożoną w postępowaniu PKP Intercity.
Firma zajmie się m.in. wsparciem w zakresie przygotowania do przetargu, weźmie udział w prowadzonych przez PKP Intercity negocjacjach na udzielenie zamówienia rekomendowanemu wykonawcy, w tym w negocjacjach ostatecznego kształtu umowy. Zajmie się też oceną ofert na podstawie Formularzy Gwarancji Zakupowych mediów oraz planowanej aktywności potwierdzonej przez PKP Intercity.
Merytorycznie pomoże w wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Będzie doradzać i merytorycznie oceniać propozycje kampanii przedstawiane przez dom mediowy. Potem zajmie się bieżącym monitoringiem realizowanych kampanii, przeprowadzi audyt po ich zakończeniu.
Dołącz do dyskusji: Double Check audytorem mediowym PKP Intercity