DougFaberFamily odświeża wizerunek Śnieżki Max
Śnieżka SA, polski producent farb i lakierów, rozpoczęła nową kampanię reklamową
Ma ona charakter produktowy. Celem działań jest odśiwżenie wizerunku marki Śnieżka Max oraz zbudowanie jej kompetencji w "kolorach". Na podkreślenie tego firma wprowadza w tym sezonie nową szatę graficzną opakowań i nowe zestawy kolorystyczne swoich produktów.
Twórcą kampanii "Barwy na pogodny nastrój" jest DougFaberFamily. Punktem wyjścia do stworzenia filmu oraz serii krajobrazowych billboardów była paleta kolorów Śnieżki Max. Wykorzystanie łagodnych, pastelowych barwy sugeruje, iż są czerpane wprost z natury, a ich celem jest wprowadzenie do wnętrza pogodnego nastroju.
Działania obejmą wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, TV4 oraz stacje dostępne w sieciach kablowych (m.in. TVN Siedem, Discovery, Animal Planet, Tele5).
Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Równolegle nową szatę graficzną produktu opracowała agencja Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily odświeża wizerunek Śnieżki Max