Dove i Nike ze wspólną kampanią o budowaniu pewności siebie nastolatek. Ambasadorką słynna tenisistka
Dwie kultowe marki - Dove i Nike - rozpoczęły wspólną inicjatywę "Body Confident Sport", której celem jest poprawa sportowej samooceny nastolatek w wieku od 11 do 17 lat. Ambasadorką projektu jest amerykańska tenisistka Venus Williams.
"Body Confident Sport" to zestaw narzędzi dla trenerów i trenerek nastolatków od Nike i Dove. Powstawał przez dwa lata pod okiem ekspertów z Centre for Appearance Research i Tucker Center for Research on Girls & Women in Sport. W trakcie opracowywania narzędzi przebadano 5 tysięcy nastolatek z kilku krajów - USA, Francji, Indii, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii.
Celem twórców "Body Confident Sport" jest dotarcie do ponad miliona młodych osób na całym świecie.
Ambasadorką Venus Williams
Narzędzia stworzone przez Dove i Nike mają pomóc dziewczętom w budowaniu pewności siebie i zachęcając je do aktywności fizycznej. Ten obszar u wielu młodych dziewcząt w okresie dojrzewania bywa często zarzucany, gdyż dolegliwości miesiączkowe stanowią barierę w uprawianiu sportu. Program "Body Confident Sport" ma to zmienić.
Akcję wspiera utytułowana amerykańska tenisistka Venus Williams. - Jestem podekscytowana współpracą z Dove nad tą inicjatywą, by pomóc dziewczętom pielęgnować wiarę w siebie i pewność siebie, wspierać pozytywne środowisko i przenosić ciężar rozmowy z wyglądu na zdolności - mówi Williams.
Dołącz do dyskusji: Dove i Nike ze wspólną kampanią o budowaniu pewności siebie nastolatek. Ambasadorką słynna tenisistka