DOZ.pl z własnym biurem reklamy, kieruje nim Maciej Węgrzyn
Sklep internetowy z farmaceutykami DOZ.pl uruchomił własne biuro reklamy, które będzie sprzedawać nową ofertę reklamową skierowaną do firm z branży farmaceutycznej. Biurem kieruje Maciej Węgrzyn, który wcześniej pracował m.in. w Grupie Allegro i GG Network.
- DOZ.pl to skuteczne medium sprzedażowe, ponieważ jest odwiedzane przez użytkownika, który ma konkretny cel - szuka leków. Intencja zakupowa użytkownika, olbrzymi zasięg DOZ.pl, a także jego przewaga nad konkurencją, decydują o sile sprzedażowej serwisu. Celem przygotowanej przez nas oferty jest możliwie pełne wykorzystanie mocnych stron DOZ.pl na polu reklamowym - wylicza Maciej Węgrzyn.
Wcześniej na DOZ.pl były już wyświetlane reklamy, serwis przy ich sprzedaży nie współpracował z zewnętrznym brokerem.
Maciej Węgrzyn przez ostatni rok pracował w Grupie Allegro, gdzie zarządzał zespołem sprzedaży reklam serwisów ogłoszeniowych. Wcześniej przez prawie siedem lat był związany z GG Network, pełnił kolejno funkcje account managera, senior account managera i group account managera.
W grudniu ub.r. DOZ.pl odwiedziło 1,91 mln realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: DOZ.pl z własnym biurem reklamy, kieruje nim Maciej Węgrzyn