SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. 

Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku

- Wybraliśmy agencję Carat do obsługi naszej marki w Polsce, ponieważ oferta zaproponowana przez Carat wyróżniła się świetną strategią, doświadczeniem i nieszablonowym podejściem zespołu do realizacji działań i postawionych celów – komentuje Vlatka Jurčić z Dr Gerard.

Dentsu współpracuje już z Adam Foods w Hiszpanii.

- Wierzymy, że zespół Carat będziemy mógł być częścią przyszłego sukcesu tej marki na rodzimym rynku. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia z hiszpańskim zespołem dentsu, z pewnością przełoży się na wygenerowanie jak największych wzrostów dla dr Gerard w Polsce – podsumowuje Karolina Karaś, business development director, dentsu Polska.

 

Dołącz do dyskusji: Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl